• Haberler
  • Spor
  • Malatya İşitme Engelliler Spor Kulübü 1. Lig'de kalmayı başardı

Malatya İşitme Engelliler Spor Kulübü 1. Lig'de kalmayı başardı

Malatya İşitme Engelliler Spor Kulübü 1. Lig'de kalmayı başardı

2025-2026 sezonunda İşitme Engelliler Futbol 1. Ligi’nde mücadele eden Malatya İşitme Engelliler Spor Kulübü, sezonu zorlu şartlar altında tamamlayarak ligde kalmayı başardı.

Sezon boyunca ekonomik ve sportif açıdan çeşitli sıkıntılarla karşı karşıya kalan Malatya temsilcisi, buna rağmen mücadeleyi bırakmayarak kritik puanlar topladı ve küme düşme hattının üzerinde kalmayı başardı.

Ligin son bölümlerinde Şanlıurfa İşitme Engelliler Spor Kulübü ile karşılaşan Malatya ekibi, sahadan 2-1’lik mağlubiyetle ayrılsa da genel puan durumu sayesinde 1. Lig’de kalmayı garantiledi.

Kulüp, ortaya koyduğu performansla taraftarlarına umut verirken, gelecek sezon için yeniden yapılanma ve daha güçlü bir kadro ile mücadele etme hedefi belirledi.

Malatya ekibinin, 2026-2027 sezonunda da 1. Lig’de yer alarak daha üst sıralar için yarışması bekleniyor.

Bakmadan Geçme

WhatsApp İhbar Hattı
05323866251
ÇEKİN, GÖNDERİN, YAYINLAYALIM!