Malatya'da Masa Tenisi Heyecanı Finalle Noktalandı

Yaklaşık iki ay süren Kurumlar Ligi'nde 25 takım mücadele etti. Play-off sonrası ilk 5'e giren ekipler Ordu'da yapılacak Türkiye Şampiyonası'nda Malatya'yı temsil edecek.

MALATYA (MHA) - Malatya’da Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü ile Türkiye Masa Tenisi Federasyonu Masa Tenisi İl Temsilciliği tarafından düzenlenen Masa Tenisi Kurumlar Ligi, final müsabakaları ve ödül töreniyle sona erdi.

 

Yakınca Spor Salonu’nda yaklaşık 2 ay süren organizasyonda 25 resmi kurum ve özel şirket takımı mücadele etti. Kurumlar arası dostluk ve centilmenliğin ön plana çıktığı ligde, final haftasında en başarılı 9 takım play-off oynama hakkı kazandı.

 

Play-off müsabakalarının ardından ilk 5 sırada yer alan Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, İnönü Üniversitesi, Büyükşehir Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi, Şahnahan Anadolu Lisesi ve Turgut Özal Tıp Merkezi, 4-6 Haziran tarihlerinde Ordu’da düzenlenecek Kurumlar Türkiye Şampiyonası’nda Malatya’yı temsil etmeye hak kazandı.

 

Turnuva sonunda genel sıralama şöyle oluştu:

Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
İnönü Üniversitesi
Büyükşehir Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi
Şahnahan Anadolu Lisesi
Turgut Özal Tıp Merkezi
Yeşilyurt İlçe Milli Eğitim
Organizasyon, dereceye giren takımlara ödüllerinin verilmesiyle sona erdi.

Bakmadan Geçme

WhatsApp İhbar Hattı
05323866251
ÇEKİN, GÖNDERİN, YAYINLAYALIM!